Cagiva Club forum
Moto => Ostatní značky => Téma založeno: Choze Čtvrtek, 28/12/2006, 20:24
-
Tady se můžete rozpovídat o tom jakou motku koupit po Canonovi a z jakého důvodu, téma je to dlouhosáhlé...
Já jsem už na 90% rozhodlej pro Yamahu FZ6 S2 2007, sice bych chtěl nějaký enduro, ale ne jednoválec a ne to ostatní za 300tis. Protože s FZ6 se nemůžu dostat mimo silnice, na cestování to sice mašina je, jede jak z praku, ALE není to enduro. Už jsem přemýšlel i o Varaderu, ale váha 235 kg bez náplní je moc, KTM 990 Adventure taky není špatná, ale vzhledově nic moc a dost drahá. V-storm není enduro a není hezkej (sorry Godzi :)), BMW 1150 GS či 1200 drahý, jedině koupit starší, ale zacenu 220tis koupit motorku s 50tis. km, moc se mi do toho nechce. Proto koupím FZ6 S2 a až bude víc šušňáků, tak pak můžu laborovat dál :)
Jo to kdyby vyrobila Honda zase něco podobnýho Africe 750 nebo Yamaha něco podobnýho Tenerce 750, tak není o čem uvažovat. Bylo by to jistě i za jinou cenu než bejvá u litrů.
-
No když to tak čtu, tak jediný enduro, který jsi jmenoval, tak je ta KTM Adventure, jinak je to všechno na jedno brdo, jestli Varan, nebo Strom, to už nehraje roli, stejné třída jakoby endur, Afriku jsem měl, vážila 220kg suchá, ale když se to s ní umělo, šlo to v terénu velmi dobře, Teneru jsem měl taky, jen krátce, ale s Afrikou se to nedalo srovnat, i když terén taky zvládala. Jinak na té KTM bych se asi docela bál, to chce hodně zkušený ruce ;D
-
Co já vím ,tak Varan se dá upravit na enduro (African tweens), ale to jsme pak s cenou někde úplně jinde. Bavor se podvozkově dá považovat taky za 1/2 enduro :) KTM je hodně slušná motorka, ze začátku se mi moc nelíbila, ale jak na ni pořád koukám, začíná se mi líbit čím dál tím víc. No jak říkám, uvidí se časem co po FZ6 :)
Jak ty jsi spokojenej s V-stormem? Koupil jsi ho nevýho? Kolik už jsi na něm najel?
-
No jo, viděl jsi někdy Strom Adventure? od Touratechu? Je to taky o penězích, upravit se dá všechno. Známej si pořídil GS, jel na tom Rumunsko a Ukrajinu, když se vrátil, prodal to a koupil Strom, jezdí motokros a říkal, že to co udělaly v nových GS s brzdama a tlumením je do terénu nepoužitelný a nejde to nijak vypnout. Snad jen staré GS1150, to se dalo.
Jo a to Varadero se myslím jmenuje African Queens.
-
Co já vím ,tak Varan se dá upravit na enduro (African tweens), ale to jsme pak s cenou někde úplně jinde. Bavor se podvozkově dá považovat taky za 1/2 enduro :) KTM je hodně slušná motorka, ze začátku se mi moc nelíbila, ale jak na ni pořád koukám, začíná se mi líbit čím dál tím víc. No jak říkám, uvidí se časem co po FZ6 :)
Jak ty jsi spokojenej s V-stormem? Koupil jsi ho nevýho? Kolik už jsi na něm najel?
Je rok starej a byl položenej, jen lehce, podřený plast. Moc jsem toho nenajel, ale pokud jde o jízdní vlastnosti tak jsem spokojenej a jel jsem i kousek po poli a cítíl jsem se líp než na canyonu, nějak líp mi to sedělo, jinak pohoda, zatím si nemám na co stěžovat.
-
Jo sorry, máš pravdu je to African Queens. Jo Storma od Touratechu jsem viděl, mazec... Já jen prostě nevím co koupit za slušný peníz, tak vymejšlím a laboruju...
A kupní cena V-Storma DL 1000 s kolika km na tachometru?
-
Dal jsem za něj 160 s 11500km + kufry + padáky atd, byl tam jen škráblý plast. Jinak to mělo nové gumy, BMC filtr, nové svíčky, desky po kompletním servise, což mi přišlo docela dobrý.
-
Tak to je hodně good cena... To se nedivím, že jsi po něm skočil...
-
Já taky přemýšlel, ale Strom mi vyšel nejlíp, váží 207 prázdný, motor osvědšené TL1000 a je to za slušný peníz, nic lepšího jsem nenašel, italku nechci, drahé, BMW drahé a Afrika se už nedělá a i tak za ojetou chtějí moc peněz. Až vyhraju sportku, jdu do HP2 ;D
-
Nechci tě Choze tady k něčemu přesvědčovat, ale já jsem zatím se svým V-stromem 650 spokojen, je fakt, že mám najeto cca 3000 km. Nové jsou dnes také myslím za celkem slušnou cenu: V-strom 650 je za 194.900,- Kč, totéž s ABS o 20.000,- Kč dražší a V-strom 1000 je za 229.900,- Kč. Pokud bys snad projevil zájem, ozvi se a moje žena ti Suzuki může zajistit a i s cenou by určitě hnula trochu dolů. Jak jsem předeslal, je to jen jedna z možností, tak pokud neprojevíš zájem, nic se neděje. Jinak přeju šťastnou volbu.
-
Ahoj kluci,
vím, že se budu opakovat, ale kdo si projde recenze a testy, zváží všechna pro a proti, trochu přimhouří oči nad některými designovými nedostatky (tak krásná jako Canyonka stejně žádná není :-) ), tak stejně skončí u možnosti malého eventuelně velkého stromu.
Pokud navíc stejně většinou jezdí po silnici a jen občas odbočí na polní, či lesní cestu, tak je to ono.
A pokud po koupi takové mašiny má hluboko do kapsy, určitě uvítá spotřebu mezi 4-4,5l a to i při razantní jízdě (klokan godzi by mohl potvrdit).
Postupem času o něm vzdáleně začnou přemýšlet i ti největší odpůrci. Ale samozřejmě, každý má jiný vkus, jenže je moc hledisek, která člověka při výběru svazují, takže vždy vyjde kompromis. Ten ideál nám nikdo nevyrobí, na všem je vždy nějaké ALE.
-
Ahoj kluci,
vím, že se budu opakovat, ale kdo si projde recenze a testy, zváží všechna pro a proti, trochu přimhouří oči nad některými designovými nedostatky (tak krásná jako Canyonka stejně žádná není :-) ), tak stejně skončí u možnosti malého eventuelně velkého stromu.
Pokud navíc stejně většinou jezdí po silnici a jen občas odbočí na polní, či lesní cestu, tak je to ono.
A pokud po koupi takové mašiny má hluboko do kapsy, určitě uvítá spotřebu mezi 4-4,5l a to i při razantní jízdě (klokan godzi by mohl potvrdit).
Postupem času o něm vzdáleně začnou přemýšlet i ti největší odpůrci. Ale samozřejmě, každý má jiný vkus, jenže je moc hledisek, která člověka při výběru svazují, takže vždy vyjde kompromis. Ten ideál nám nikdo nevyrobí, na všem je vždy nějaké ALE.
No já s tebou souhlasím, že podle hlasu rozumu je to nejlepší volba, ale motorky jsou naše láska a tak jsem mašinu vždy kupoval taky srdcem! No a jak se máš zamilovat, když tě to prostě neoslovuje? Proto se mi zdá nabídka na trhu 17 let po revoluci, naprosto tragická a nedostačující. Nakonec, nepřijde li něco jiného budem sedlat stroma všichni. Bohužel!!!
-
A co když bramboráci vylezou s F800 GS verzí?
Je to dvouvál....
Jo a mě celkem oslovuje Kawasaki Versys, dobrá cena, jen ten řetěz, ale to se vopakuju.
Pak koukni na Aprilii:
http://www.aprilia.cz/aprilia/index.php?model=rxv-45-55
To je pecka... ale mají ve výprodeji poslední 2 ks za 212 tyček...
Boris
-
Museli by u toho F800 GS změnit design, pprtože to co jsem viděl jako PC recenzi, byla hrůza. Jinak bych to bral...
-
Ještě se musím mrsknout Buella:
http://www.harley-davidson.cz/modely-buell.php
Ulysses je až úplně dole na konci stránky nebo tady:
http://www.harley-davidson.cz/images/modely/big/xb12x.jpg
V ČR jsem ojetinu v nabídce neviděl, v Německu modely prodané na podzim 2005 začínají na EUR 9400 :P
-
Tenhle žlutej je ideální následovník mýho žlutýho Canyona :-)
-
Tak Boris mě s tou CBF 600 asi dostal! Netušil jsem že cena za ojeté (zejména v německu) je tak nízká. Pokud rychle nepřijde 4 válcové enduro do 200 tis, což je utopie, bude to asi tahle Honda - CBF 600. Zbývá mi už jen maličkost, sehnat asi 60 000 kč!
Zde test: http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000002873
-
No teda Bulík je sice hezký, nebo spíš zvláštní, ale to musí být člověk hodně zapálený do téhle značky. Osobně raději jezdím, než se v tom hrabu, takže milí Ericu, tvoji motorku ne. Mimochodem, taková perlička, výměna řemenu u jakéhosi typu Buella spočívala mimo jiné i vdemontáži motoru a tozebrání rámu. Jinak jsem četl jakési testy na Buell a nevišl z toho nijak dobře, mluvím všeobecně o všech. Tohle mudí být opravdu srdcová záležitost ;D.
-
Zatim jsou v hledacku Ducati SS750 nebo Suzuki SV650, pripadne TL1000 S(R) a jak koukam tak jsem
asi jediny, ktery kouka i po jogurtech :-)
Chtel bych Ducnu, je to jak bylo psano otazka srdce, ale jinak to snad ani nejde.
-
Já jsem pořád hotový z Ducati Multistrada DS1000S ,ale pokukuju i po Cagivě Navigator. :'(
-
A co tahle?
http://www.ducatiaylesbury.co.uk/2007/hypermotard.htm
-
hele budu se uz asi wopakovat, ale ja nejsem kloka nybrz KIWI!!! Rict tonejakymu mistnimu kiwimu (prezdivka pro NZ's) tak ti da klackem ;D
Hele Choze, kup co chces, ale novej fazer je kram. Znam typka co ho ma a nadava jak prase. V porovnanim s tim co jsem mel ja, to nejede v nizkejch otackach, takze to musis tocit- ale to ti asi vadit nebute. A kdyz vemu dizajn, tak nevim jestli si oproti stromu pomuzes. a rychlost? zajed do HOric a ukazu ti jak se jezdi!!! :-*
-
Po Canyonovi bez do dvouvalce. Pokud pujdes do ctyrvalu, tak stejne prejdes na dvouval. Vem si, jak dopadl treba Godzi :).
-
Není to pravda, já zůstanu u 4 válce! (zatím)
-
Není to pravda, já zůstanu u 4 válce!
V Bedrichove jsi rikal neco jieho :)
-
Mik nevi co chce ;D ;D ;D ;D
ja chci zenskou ;D
ale choze, 4 valce jsou pro brambory, nejsou moc o emocich, nebo tak neco. a kor fazery, hornety a banditi. Jsou to takovy octavie, tvarej se tak ze toho pro tebe udelaj hodne - udelaj - odvezou te kam chces - ale necekej od nich nic zazracnyho. Je to jenom vo tom, ze zatahnes a jedes, zadny poradny vibrace. Proste nic moc, a jeste kdyz koupis 6, tak furt tocit, radit. Brrrrr......
neeeeeeeeeeeeeeeee, kdyz 4 val, tak nejakou benelku tornadko - to je hovaaaadko
je to o nazoru, muj nazor 2 valce do L a basta
-
Hele mladej, já přesně vím co chci! Jenže to nikdo nevyrábí!
Není to pravda, já zůstanu u 4 válce!
V Bedrichove jsi rikal neco jieho :)
Člověk toho nakecá... Je to také o nabídce a poptávce. Taková koupě, jaká se povedla Evče se hned tak někomu nepoštěstí. Od té doby pátrám, ale za tu cenu nic tak dobrého nenašel. Oproti tomu ve 4 válcích ano, dokonce ještě lepší!!!
-
hele vo cem jsou vlastne motorky???? nejsou nahodou vo tom, ze maj bejt treba neco jako doplnek k autu. Kdyz uz nemuzes vystat ty priserne siroky prisery, tak si sednes na neco relativne nebezpecnejsiho a das si par zatacek, nebo si vyjedes na dovcu na masine, gde se budes pict v mudnuru misto toho, abys jel autem ktery ma klimu!!!
nevim, podle me je tohle debata uplne wo nicem. kazdej si muze dovolit koupit neco. je to otazka prachu a taky vkusu, ten ma kazdej jinej. :-*
u nas bych si taky v zivote nekoupil japonskej sportak, tady na Zelandu? nic lepsiho neexistuje ;D
-
No konečně jsi to pochopil, tohle ti podepíšu! Prostě to musí být vždy srdcová záležitost.
-
Tak i já jsem se s vámi rozhodl podělit o to jakou bych si představoval motorku po Canyonovi:
Každopádně půjdu do dvouválce, pár jsem jich zkusil a čtyřválce u mě nemají šanci (i když nikdy radši neříkej nikdy ;D)
Velký endura mi taky nic neříkají, jsem spíš na naháče a silnice. Navíc v cenový kategorii kolem 100 tis. Takže mi z toho vychází jedině VTR 1000 F nebo SV 1000 ale ta je zatím ještě dost drahá.
Jinou kategorií je Ducati, k ní se určitě časem dostanu, ale zatím je mimo moje možnosti :-[
takže největsím kandidátem je VTRo
-
Taky nekdo se stejnym gustem jako ja. Tak aby nekdo z CC zustal kdo bude alespon mit Cagivu.
Ja ji snad necham aspon v garazi :-)
-
jo hosi, tak to chvalim 2 valce jsou 2 valce. Ja mozna pristi rok poridim topolovi nejakyho sportovnejsi ho sourozence. Taky asi vtr, nebo neco na ten styl. Ale jedno vim jiste, ne itala. :o
-
jo hosi, tak to chvalim 2 valce jsou 2 valce. Ja mozna pristi rok poridim topolovi nejakyho sportovnejsi ho sourozence. Taky asi vtr, nebo neco na ten styl. Ale jedno vim jiste, ne itala. :o
No tak italku :-)
-
ahoj
jelikoš jsem dal Canona do servizu na rozebrání motoru tak s tou investycí zůstanu taky zatím věrný své Cagivě. Tak žádný strach že bude někdo jezdit sám na Caňonovi. Mám taky jeden tip co by mě zatím stačilo BMW F650 GS.Ale už slyším krytiku na jednoválce. Tak se na něj koukněte. Teď je to tu ve Starém Plzenci trend jsou tu dva stroje. http://motocykly.bmw.cz/ShowPage.aspx?HighlightTabId=132&tabId=111&chosenMenuHItem=246
-
F650 není špatná mašina. Kdyby to nemělo řetěz, tak ve verzi Dakar je pro lidi mojeho vzrůstu tak akorát.
Na tomhle Bávu je fantastická jeho ovladatelnost a spotřeba. Oproti CC tahá za řetěz o dost silněji. Přitom je rozdíl jen 10koníků, ale pocitově větší.
-
jo to je vsechno dobry, ale kdyz ho nalozis, tak furt nejede :-*
-
Nevím jak tohle nový GS 650, ale to starý (kolem roku 98) je myslím na chlup stejný s Aprilií Pegaso. Mám pocit že tam dokonce dávali stejnej motor od Rotaxu. Na Bavoráku né, ale na Aprilce jsem jezdil a řeknu vám že žádná sláva. Síly to má víc, to jo, ale ovladatelnost a jízdní vlastnosti mi přijdou u Canyona lepší.
-
ahoj
jo ty dřívější verze GS 650 měli Rotax motor. Ale ted je to už BMW.
Tato rubrika se asi hodně rozroste s tím co čtu kdo všechno s CC klubu prodává Caňona ha, ha. Jsem zvědav najaře kolik Caňonů přijede na sraz.
-
hele wotom to prave je!!! Tady vetsina lidi uz canoj nemaj, nenom ji pomlouvaj a rikaj ze to byl drahej kram co se udrzby tyce a ze by ho uz po druhy nechteli, ale pri tom to je motorka lacina, na ktery se docela dost naucis a ma v celku povedenej dizajn. Takze asi takhle. :o
-
:D Godzi tleskám první tvé dobré slovo ke Canyonovi!! Mas v podstate pravdu,jen ji pomlouvají ti co ji měli ne ti co jí maji.
-
hele tak to bacha. Ja na kanona muzu rict jenom to, ze to je poruchova motorka, ale jenom asi v nejakejch pripadech. Mrte lidi tady co ji maj, tak s ni moc problemu nemaj. Ta moje byla teda ten prvni pripad. :-* takze asi tak
jo a ze pozdravuju tvoji kocku - myslim dvounohou :-* :-* :-* :-* :-*
-
Já tedy rozhodně patřím mezi ty, co jí měli,
ale ROZHODNĚ NEPATŘÍM mezi ty, co ji pomlouvaj - za 9000km jsem neměl jedinej problém, jen jsem lil benzín, jednou vyměnil olej a na závěr ji pro nového majitele (který ji, bohužel, právě prodává) nově obul, nově ořetězil a odestičkoval.
Je to SKVĚLÁ mašina na začátek a vzhledově ji hned tak něco nepřekoná.
-
Já na ní nalítal 43 000 a krom utržených šroubů na prokleté volnoběžce nic, jen drahé díly mě odradily, jinak jsem byl spokojenej. ;D
-
hele tak to bacha. Ja na kanona muzu rict jenom to, ze to je poruchova motorka, ale jenom asi v nejakejch pripadech. Mrte lidi tady co ji maj, tak s ni moc problemu nemaj. Ta moje byla teda ten prvni pripad. :-* takze asi tak
jo a ze pozdravuju tvoji kocku - myslim dvounohou :-* :-* :-* :-* :-*
Jo pry tě tež zdravi,ale povozit nechce ;D
-
gdo tady mluvil o vozeni???? ;D ;D ;D ;D
-
Já už Canyona také nemám, ale nechci té motorce křivdit. je pravda, že nějaké mouchy měla, ale ten můj byl také v podstatě bez problémů. Co se týče designu, tak myslím, že byl víc než povedený. Podtrženo a sečteno - vzpomínám na něj pouze v dobrém.
-
hele, tak jsem slysel, ze spatas, Ice prodavaj canyony??? Lidi, co vas to chytlo???
-
me chytlo asi bud suzuki sv 1000s a nebo em chytlo honda vfr 800fi a nebo taky nejaky jiny moto.
-
covece neblazni, dit se na tom neudrzis!!! :-*
-
ahoj Spatas jsou to pěkný moto. Vypadá to že přesedlávame na cestáky. To BMW už jste mi rozmluvili tak se kouknu po něčem jiném ha, ha.
-
Hele, já ti F650GS doporučil a doporučuju. Jen to prostě není cesťák. Legrace by sis s ním měl užít hodně, ale nebude to tak zásadně odlišný od CC, jako Spatasova volba 8)
-
hele, co jinyho po CC nez bawo??? podle me je to motorka hodne podobna cc, takze jestli se nechces moc radikalizovat, tak jdi do nej. Boris vi o cem mluvi.
-
BMW napriklad 1150GS nebo 1200gs je podle myho moc peknej stroj ale pro mne je to po financni strance nekde uplne jinde. A co nam pak zbejva Varadero co se tyce financi je to zajimave pouze u karburatorové verze a to si zas ale pri sviznejsi jizde vezme kolem 12litru takze taky nic moc a je to za spomerne dosti tezka motorka, i kdyz co jsme mel tu cest tak i na dvojku ma tendenci se zvedat na zadni:-) pak tady mame jeste toho stroma cenove je to velice zajimavej stroj ovsem na liutra sem slysel ne moc dobry veci a 650 je sice nejspis dobrej stroj ale ja nejak nemuzu prekousnout disajn. Pak sem třebas zvažoval aprilii capanorda ale taky zasdnej skok motor stejnej jako v bmw 650GS proste beznej rotax co se dava i do novejch jaw.Pokukoval sme i po Cagive navigator s litrovym motorem ze suzuki tl ale taky nevim no rekl bych ze je to predrazeny v porovnani napriklad se stromem.Kawasakio pro me nedela nic zajimavyho krome 600rr ale to je zas trosku jinej soudek. takze ted koukam jak jsme uz vyse psal po sv 1000s ale to neni az zas takl moc cestovnis troj ale svezeni muze bejt pekny a disajn taky zajimaveja nebo po starsi hondicce VFR 800Fi. Tento stroj je zajimavym cestakem ovsem i na vyblbnuti bych rekl ze jede dobre. Vykon tak optimalni,prostoru spousty dualni brzdy atd...
-
VFR je určitě špičková mašina, ale hoodně si drží cenu a nová stojí kolem 400, na konci sezony je vyprodávají za 340....
a 800 model je poměrně krátkou dobu na trhu, jestli si to dobře pamatuju...
-
Nechci tu nikoho poučovat, ale Caponord má litrovej motor, mám dva známé, co si to koupili,oba dva kupovali starší stroje a neměli zatím problém, tak to by taky asi byla možná volba. Sám jsem o Caponordu také uvažoval, ale nakonec zvítězila praktická stránka věci a mám to co mám. Spokojenej ale jsem.
-
Sory stim capanordem spletl sem si to s pegasem.
-
Spaťo, Dl 1000, KVL 1000 a SV 1000 jsou totožné motory z TL 1000, jen SV je jinak naladěné, strom měl nějaké mouchy u prvního ročníku, ve verzi K04 a víš je to už odstaněno, to jen tak pro zajímavost, já si zatím nemůžu stěžovat. Mám někde stáhlý test stromu po 50000 tis km, němci tomu dávali docela záhul a pak ho rozebrali do šroubku, vyšel z toho docela slušně, pokud budeš mít zájem, můžu poslat na FTP, ale nechci agitovat ;D, já ho mám taky kvůli tomu, že jsem u 650 neskousl design ;)
-
hele vy exprti,
muzete me nekdo jako napsat, jakej je rozdil v dizajnu mezi velkym a malim stromem??? Krome toho jednoho vejfucku, co ma velkej topol navic a tech jakejchsi zebirek je to totoznej stroj, takze vas tak nejak nechapu.
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
No ono žebírko je žebírko... A není žebírko jako žebírko...
-
No právě to prázdné místo po tom výfuku, nevadil by mi jeden lauf, ale kdyby to místo byli nějak designově ošetřený, takhle to vypadá, jako by ten lauf upadl po cestě, jinal máš pravdu Godzi a o tom žebírku ani nevím, ale jak píše Mik, není žebírko jako žebírko ;D
-
To s tím prázdným místem po výfuku je svatá pravda, já to osobně řeším bočními kufry, aby to nebylo tak vidět. Asi s nima budu jezdit, i když nic nepovezu ;D
-
hele, v tom miste po upadlym laufu nijak zasadni problem nevidim, nevim ale me to prijde docela prakticky, jelikoz se aspon da lip mejt prostor nad zadnim kolem.
Jinak opravdu neni zebirko jako zebirko, takovi skopovi ...... jak rika tady --- yummiiiii
-
Takový žeebíírko - médium...
-
srandisto, hahahahahahahahaha :o :P :-X :-*
-
Hele, nejhezci jsou stejne motorky italsky a holky cesky! :P
-
hele, tak si tim uplne souhlasim.
Covoce, a vis ze maj i uplne stejny vlastnosti???
1. Obe jsou dost naladovy.
2. Casto je boli hlava.
3. Nakladny servis.
4. Nutna casta udrzba.
5. Reprezentativni vzhled - kazdy se otoci!!!
;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* ;D ;D ;D ;D
-
hele, tak si tim uplne souhlasim.
Covoce, a vis ze maj i uplne stejny vlastnosti???
1. Obe jsou dost naladovy.
2. Casto je boli hlava.
3. Nakladny servis.
4. Nutna casta udrzba.
5. Reprezentativni vzhled - kazdy se otoci!!!
;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* ;D ;D ;D ;D
No vidis a to si s japonkou, nemkou, rakusankou a co ja vim s jakou jeste neuzijes. :D
-
tož chlapi-je mi 41 let a moje prvni moto byla canyon 600 pred dvema roky.najel jsem na ni asi 10 000 a myslim ze dost zazil v dobrem i zlem.teprve loni pri ceste do rumun jsem si ji poradne osahal a prisel na to o cem je jizda na motorce.za tyden 3300 km a velka spokojenost i kdyz sem si kapanek natloukl drzku /moje chyby/.jedinej nedostatek u canyona bych videl v tom, ze sem nestihal na dalnicich pri presunech.ono ji rvat plne nalozenej 145 /vic nesla/ na plnej kotel se mi moc nezamlouvalo.takze ta maximalka by mohla bejt trocha jinde.né ze bych potreboval jezdit 170 a vic, ale aspon tech 140 na trictvrte plynu by jiste vyhovovalo.roky utikaji, zdravi taky neni jak bejvalo tak jsem canyona buchl a pri vsem porovnavani a smejdeni mne vychazi jedina volba a tou je bmw r 1150 gs.penize sem dal do kupy a cekam na nejakou dobrou nabidku z nemec.premyslel jsem o tdm 900, transalpu,africe, varaderu a v stromu ale nakonec jsem si rekl nez kupovat neco zase na rok, rvat prachy do vybavy a pak stejne skoncit u bmw tak rovnou skocim do nej i kdyz mam z tak velke moto trocha obavy.toz asi tak...
-
Ja zacal koukat jeste po jedne italske chutovce, ktera mne docela vzala.
!Laverda ghost! a neni to rejze.
-
Ahoj kluci,
tak jsem se chtěl vyjádřit k těm rozdílům litru a šestpade, ale v podstatě to Godzík napsal za mě :-)
Zapoměl jen na klín pod motorem, ten by tomu "malému" taky slušel, pravda je, že díra po "chybějícím" výfuku je hrozná, ale určitě to nějak designově doladit půjde, uvidíme, co některý z budoucích nových majitelů vymyslí :-)))
A že nemá 650 na nádrži "žebírka" mi nevadí, protože jinak je podvozek totožný.
Jo, pardon, 650 má o 2cm níž sedlo.
-
No vidíte, já jsem až do teď nevěděl, kde ty žebýrka mám hledat a ono je to ten plastový nesmysl na bočních plastech, toho jsem si nevšiml, klín pod motor jde dokoupit tak jako chrániče na ruce, ale ten exhaust, je to sice praktické, jak píše Godzi, ale jediné řešení je podívat se po nějaké atrapě a tu tam namontovat, nebo to zamáznout kufrem, poslední možnost, je změnit ten plast s tím vykrojením ;) a ten výškový rozdíl je dělaný jen výškou samotného sedla, zdvyhy jsou totožné a vše ostatní taky, len ta trůba...len ta trůba tam chýba....
-
A nebo si udělat dvojvýfuk a to už by byl zajímavý experiment!
-
A nebo uplne jinou motorku, to by uz experiment nebyl.... ???
-
i malej detail udělá z průměrné motorky krásnou a z krásné motorky průměrnou
-
a proto jezdim v lete s kombajnem, ktere je dizajnove uplne nadhernej!!!!
-
Menit nechci-Canyon chodi skvele, i kdyz druhy valec by se hodil a jak tu nekdo psal, na tech dalnicich uz proste nejsou rezervy... ale tak neni to cestak-chapu.
Me se libi Triumph Tiger. Jak starsi, tak i novy. 1050ccm 3-valce :)
(Ze bych nasel kompromis pro milovniky 2 a 4 valcu?? :))
Mel jsem moznost zatahat si za plyn u starsi verze a zvuk nic moc, ale mainka je to spolehliva a navic pekna...
Co rikate?
-
Tady ten je hezčí :) (http://www.idragons.cz/motocykly/2006081010/obr3.jpg)
-
Tygr je určitě fajn, jen má pořád řetaz.
V zoufalství jsem přemýšlel, že bych na V Stroma hodil řemen místo řetězu. V Germánii se na to prodávají celý sady, ale stojí cca EUR 1200. Sice to má TUV, ale peněz je to fakt dost.
Jeden chlapík si koupil z BMW F650 CS celou řemenovou sadu, udělal pár udělátek a dokonce na to dostal taky TUV. Cena EUR 189,70 a k tomu moře hodin práce....
Dikuse na toto téma tady:
http://www.svrider.de/Forum/printview.php?t=352
Fotky tady:
http://members.aol.com/dietersadresse/
Pak jsem se nad tím zamyslel ještě jednou a letošní sezonu strávím s Canyonem a příští rok budu hledat
R850R, R1150R nebo R1150R Rockster (ten se mi líbí úplně nejvíc).
Co se týče spotřeby na CC, tak mám skoro pořád 6L/100. Moje Scarverka se nikdy nepřiblížila k 5L/100km, minimum co pamatuju 3,34 nebo tak nějak...
-
Hele Boris. Já vím, že ty řetězy nikdo z nás nemiluje, ale ono jde taky o to, na jaký mašině ho máš. Třeba mě na Canyonovi odcházel pravidelně (2x) po 8 tis. Na XJ, jsem na něm ujel 7 tis, aniž bych ho vubec potřeboval napínat. Byl netknutej. Dál ti nepovím, neboť to prodávám, ale kolega, kterej má Hondu 1200, ho tam má už 20 tis. Takže možná je to taky o tom, jaká je to mašina a jak kdo tahá. Já jsem u Can. využíval rád zátah odspoda. XJ, protože je 4 válec a výkon to má nahoře, nemá takový brutál. zátah, jako ten jednoválec, a tak vydrží déle. Takže je jasný, že údržba musí být, ale řekl bych obecně, že na víceválcích vydrží déle! Tak se to dá vydržet.
-
Hele Boris. Já vím, že ty řetězy nikdo z nás nemiluje, ale ono jde taky o to, na jaký mašině ho máš. Třeba mě na Canyonovi odcházel pravidelně (2x) po 8 tis. Na XJ, jsem na něm ujel 7 tis, aniž bych ho vubec potřeboval napínat. Byl netknutej. Dál ti nepovím, neboť to prodávám, ale kolega, kterej má Hondu 1200, ho tam má už 20 tis. Takže možná je to taky o tom, jaká je to mašina a jak kdo tahá. Já jsem u Can. využíval rád zátah odspoda. XJ, protože je 4 válec a výkon to má víše, nemá takový brutál. zátah, jako ten jednoválec, a tak vydrží déle. Takže je jasný, že údržba musí být, ale řekl bych obecně, že na víceválcích vydrží déle! Tak se to dá vydržet.
Covece, ty jsi sel do Honda CBF 600s ? To uz ji mas doma?
-
No momentálně mám doma obě! Nedaří se zatím prodat!
Dnes jsem na ní absolvoval Kersko (na Hondě)! Najeto 150 km.
-
Tak to je super covce, ze jsi nic nerekl. Spokojenost?
-
No jistě! Je to jako když přesedneš ze škody 120, do octavie! Dnes jsem jí trochu popotáhl a ve 190ti naprosto klidná!
-
Miku, gratuluju k nový mašině!!!! Jsem rád, že jsem možná přispěl k výběru té pravé :-)
Co se týče mýho vztahu k řetazu, tak mě hlavně vadí ten bordel. Ani řemen ani kardan tohle prostě nedělá. Mě baví mašinu naleštit, ale nebaví mě čistit a mazat řetěz a pak čistit ten bordel co řetěz pouští všude okolo sebe...
Tož tak.
-
to Mikusak: abych nezapomněl, tak také gratuluji ke koupi nového stroje. Ať ti dobře slouží!
-
No jo taky gratula a ať slouží. Taky jí mám na svém seznamu adeptů ;-)
-
Congratulation.
-
Miku je to krásná motorka gratuluji.Znova jsem se na ni kouknul a zase má člověk motivaci na něco šetřit.
-
Poradte taky Spatasoj, co zvolit. Litrovej dvouval, nebo sestistovkovej ctyrval? Je z toho celej spatnej. :P
-
ja mam strasne moc tipu bud suzuki sv 1000s, nebo honda vfr 800 fi, honda cbr 600f3,cagiva navigator, ted sme dostal nabidku i na suzuki gsxr1000 a podobne.
-
Safra chlapci, já jsem ani nečekal, že ta výměna mašiny vás tolik zaujme! Takže díky všem.
Asi víte, že jsem dlouho váhal mezi endurem, a silničním čtyřválcem. Nakonec to u mne vyhrál spíše ten suprovej motor čtyřválce... (Když teda není na trhu 4 válcový endurko, do 200 000,-)
Na tu CBF ku jsem koukal už vloni na výstavě, ale je pravda, že mi jí Boris trochu připoměl. Kouknul jsem na ceny a ejhle, taková slušná ojetina nevyjde zase tak draho! No jasně, že by litr byl lepší, ale je to o takových 30 až 40 tis více. Me se nepodařilo, ale dá se (600) sehnat prakticky za stejný ceny i s ABS!
Takže Spatas - určitě doporučuju čtyřválec. Alespoň mě to velmi sedí.(zase tu rozpoutám debatu, ale to nemám v úmyslu), každý má to své, ale než se rozmyslíš, měl by ses na 4 válci nejdřív projet. Dvouválec mě připadá pocitově skoro stejný jako jednoválec, jen se dá točit asi o 1000 ot. méně. No uvidíme možná už letos nebudu na čtyřce sám... Mimochodem, Yamahu mám ještě taky!
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000002873&aks=1
-
No jo taky gratula a ať slouží. Taky jí mám na svém seznamu adeptů ;-)
Rád předvedu a předám zkušenosti...
-
Spatas, tvoje dilema vyresi 3 valce, takze Benelli TnT - ale to je asi trochu drazsi kousek, a nebo Triumph. Pokud chces "endurko" je tvoje volba Tiger, pokud neee tak rozhodne kup Speed Triple :)
-
Bral bych tigera ale je draheja nen se starej nelibi.
-
Tak bahopřeju Miku ;D , konečně jsi koupil a doufám, že budeš spokojený :)
Ještě teda zbývá vybrat něco pro Spaťase a Oldu, to ale budou ještě porodní bolesti ;D ;D
-
U mě nemůže jít o žádné porodní bolesti. 4válce jsou sice krásné a hebké, ale já už mám víc jak rok vybráno a na první CC sraz na ničem jiném než na malém V-stromu nepřijedu. To si pište. :-)
-
Tak to je slovo CHLAPA ;D
-
Tak to tě určitě Godzi pochválí.
Doufám že na naši ted už asi jistou menšinu Canyonů nebudete koukat jinak. Aspon pro letošek ha,ha. ;D
-
Tak já si to znamenám!
-
DLouhe zvazovani ae mam asi taky jasno.
-
No tak nás už nenapínej. :)
-
No asi pujdu do auta:-)
-
No asi pujdu do auta:-)
Tak on si fakt nedelal srandu, to je fuul. :-\
-
Spatas, to ses vopravdu rozhodl bezvadne. :o
Jen mi pripada, ze nikdo ti tady takovou genialni radu nedal ;D
-
Delam si prdel bude to asi sv 1000s kdyby jste nekdo potkal nekde nejaky pekny sv s dobrou cenou dejte vedet.
-
Delam si prdel bude to asi sv 1000s kdyby jste nekdo potkal nekde nejaky pekny sv s dobrou cenou dejte vedet.
Nerade, kdybych nakou videl tak ti natruc nedam vedet ;D.
-
Delam si prdel bude to asi sv 1000s kdyby jste nekdo potkal nekde nejaky pekny sv s dobrou cenou dejte vedet.
Dobrá volba, pěkná motorka a hlavně je to dvouvál 8) Litrový SVčko měl brácha před třema rokama a letošní rok na něm jezdil i bratránek. Fakt se mi líbí, ale chce to tam nějaký pěkný laďáky (navíc se z něj dobře padá, bratránek to za rok stihnul dvakrát ;D :D ;D)
-
tak je doma-bmw r 1150 gs adventure.po canyon 600 nuklearni hovado.brzdi super/abs integral/,do zatacek kam namiris tak jede/u canyona jsem ten pocit nemel/,akcelerace super-zatahnes a letis.akorat ta velikost-si musim zvyknout.dnes prvnich 50 km tak je se jeste co ucit...
-
tak je doma-bmw r 1150 gs adventure.po canyon 600 nuklearni hovado.brzdi super/abs integral/,do zatacek kam namiris tak jede/u canyona jsem ten pocit nemel/,akcelerace super-zatahnes a letis.akorat ta velikost-si musim zvyknout.dnes prvnich 50 km tak je se jeste co ucit...
Tak to je hezka zmena! Gratuluji a at si brzo zvyknes. :)
-
Gratuluju k modrobílé vrtuli ;D
a tiše závidím :'(
BB
-
ahoj já tě negratuluji, protože tš tiše závydím ha,ha. A ještě máš ted pěkný počasí. Tak si to užij.
-
Nezávidím - přeju! Každý jen tu svou, má za jedinou! Řečeno slovem klasika...
-
No, tohle téma mi nějak uniklo, tak se k němu vracím.... Můj kaňour patřil k těm, do kterých se muselo investovat hodně penízků, možná díky předchozího majitele, ale to není zase tak jisté... ale přesto na něj nedám dopustit... Byl to můj mazel a jsem rád, že ho teď vlastní kluk, který se k nám chce přidat... a má ho stejně rád jako já... Přesedlal jsem jinam, ale zkušenosti s Cagivy jsou podstatné a co se velkých motorek týče, tak mě naučil co jsem potřeboval k přesedlání do další kategorie... Prostě CC byl pro mě začátek velkých motorek, je to momentálně i po přesedláni jeho střed a nemíním s ním nikdy skončit ohledně přátel a jejich mazlíků, které jsem díky němu potkal... ;)
-
Tak jsem taky prodal.Koupil jsem barák a momentálně jsem ve fázi přestavby a tak nový stroj musí minimálně rok počkat.Nevím vůbec jak to vydržím bez těch náklonů :'( .Co to bude to se uvidí až za ten rok.
Přeju všem hezký poježdění ;) .
-
Tak ať se ti hezky bydlí... to je přednější....
ahoooj ty náš Nářečníku!!!! ;)
-
Danieli,
taky jsem rok nejezdil (až na pár krátkých svezení na půjčených strojích), když jsem šetřil na nový stroj a je to těžký, ale dá se to vydržet.
Když to pak konečně přijde, je to o to hezčí.
Takže držím palce, ať to později zase vyjde.
-
Zdar, náhrada za Canyona? Třeba CBR 954 RR (taky takový klidný endurko) ;D ;D
I když to není stroj kterej bych si chlěl někdy pořídit tak mě velice příjemně překvapil. Minulej tejden tohohle fároše koupil kámoš a tak už jsem stihnul dvě testovací jízdy. Že to pojede jako prase jsem čekal :P , ale ono se na tom i docela dobře sedí.
Jo a dneska si jel brácha pro Monstra S4. Tahle motorka je mi o dost blíž (Ital je prostě Ital, dvouvál - jasně srdeční záležitost) Doufám že ho přiveze, těším se jak malej kluk ;)
Pak určitě poreferuju jak to jezdí.