Cagiva Club forum
CAGIVA => Raptor/V-Raptor 1000/650 => Téma založeno: kawakar Neděle, 19/08/2007, 03:09
-
Ahoj kluci, nevíte od koho bych mohl sehnat kyvku na Raptora1000 ? Bohužel jsem doplatil na nedostatečnou péči o ložisko přepákování. Předchozí Italský majitel nepovažoval vazelínu za prospěšnou věc. Tak mám v kyvce místo futra pořádnou díru.
Díky
-
Osobně bych to řešil vyvařením s následným protáhnutím na frézce nebo vyvrtávačce.Raptora na ND sem ještě nenašel.
Nebo můžeš kontaktovat zastoupení Cagivy pro ČR.(myslím,že už je z nemocnice doma)
-
Dík, v sobotu by to mělo být hotový. Takto vypadal čep v kyvce:
-
Nechutné...
Má předchozí mašina měla jinou speciální úpravu.Bývalému majiteli se vlivem "přemazání" rozpadly jehlové klece v kyvce.Místo toho aby je vyměnil,vyřešil to geniálně-chybějící mezery mezi jehličkami vyplnil nastříhaným drátem! ;D
První co udělám,když koupím nový stroj:
1Oleje,svíčky,filtry
2Všechny mazací místa rozebrat a mamazat(kyvka,přepákování,krk řízení)
A pak má člověk klid...
-
Tak to jsem ještě neslyšel !!! :D :D :D Místo jehel drátky! to je bejkárna. To moh vymyslet jenom českej všuměl a všudybud! Bohužel pár historek o "perfektním" řešení technických problémů našimi bikery jsem už slyšel :(
Bohužel taková oprava takzvaně "aby to šlo rychle z domu" může někoho z nás stát krk. Přesně jsi vystihl body nutné údržby po koupi biku. Jen to ložisko v krku jsem ještě nerozdělal, tak snad vydrží do zimy. V zimě mám v úmyslu celou mašinu nechat přelakovat. Jediný co řeším je zda lakovat rám, či ne. Aby pak někdo neměl strach, že mašina byla rovnaná. Musím to ještě produmat.
Jo a pod stromeček dostane KNkovej filtřík aby holka líp dejchala.
Vyšťoural jsem fotku Raptora s kyvkou z RSV 1000 Mille, co ty na to? Já na to musím pořád civět. Dokonce jsem si to vytisk a napsal jsem tomu talošovi o další podrobná fota.
-
Předělávky,inu proč ne,ale nech si to na zimu.
Rám doporučuji nastříkat,ideální je komaxit.Dělám to na každém stroji který mi zůstane přes zimu(pokud to potřebuje).
Osobně bych se nebál,zkušený kupec se nenechá oblafnout,a méně zkušeného to nenapadne.Ostatně,nejdřív jde taková věc stejně poznat na plastech.
-
Tak jsem našel problém s vrzáním.Delal to tlumič zadního pérování,konkrétně jeho uchycení dole .Ale že to to dalo hledání.