Cagiva Club forum
Moto => Ostatní značky => Téma založeno: Guest Pátek, 26/05/2006, 23:46
-
Tak co lidi ma tady nekdo Pegaso. Nejhezci enduro co muzete potkat na cestach :D . Ne vážn?.. Kdyby se nekdo na?l tak napište a pokecame.
-
Cagiva club-> CAGIVA!
A nejhezci je canyon sory.
-
Aha tak to pardon myslel jsem ze kdyz jsou tam napsany ostatni znacky tak to muzou byt i jine nez Cagivy.
-
Ale jinak bych chtel velmi pochvalit tvurce tohoto webu. Nevim nakolik jsou profesionaly ale tohle je opravdu velmi kvalitne udelano. Nemluvim ani tak o obsahu ale o implementaci. Davam 1*(neberte to jako ze chci podlezat ;)).
-
Jo daval jsem tu sekci proto, ze zde uz nekteri clenove maji jine motorky nez Cagiva a obcas se hodi neco prohlasit i mimo. Spatas si asi nevsiml nove sekce, proto tak reagoval. Ale ma pravdu ze Canyon je nejhezci.
Jinak No06 diky za pochvalu, ja uz na tech strankach skoro nic nedelam. Uz na to nestacim, nejsem s tim spokojen. Jeste jednou diky.
-
Tak jasne ze kazdemu se libi nejvic jeho motorka, jinak by si ji nakupoval ze ;) Ale myslim ze italsti tvurci od sebe hodne kopirovali. Canyon vypadaq jako mensi verze pegasa. Vsak nekdy na srazu muzem porovnat.
Jeste bych se chtel zeptat jestli nemate nejake dobre linky na pneumatiky. Byl jsem na nejlevnejsipneu.cz a tam to vypada docela slusne. Ale jestli vite o necem dobre tak napiste. Diky
-
tady (http://galerie.cagiva-club.com/albums/userpics/ceny%20pneu.JPG) jsem ud?lal porovnání cen pneu na e-obchodech, Metzeler Tourance, Michelin Anakee, Continental TKC 80
-
No06 ses zvanej na letni sraz.
-
No pegaso má spíš víc spole?nýho s BMW, než s ostatníma taliánama. MOtor je tam rotax - rakouskej a zbytek nevím. ALe každopádn? je to motorka, která když bude mít dobrýho pána, bude sloužit jako každá jiná, takže prost? nic vyjime?nýho, ale na druhou stranu se s ní m?žeš pustit do každý cesty, kterou najdeš.
-
Choze: diky za info.
spatas: pokud mi nebude neco branit urcite dorazim
Jinak podobnost s BMW(uz nevim co je to za typ) je to co se desingnu tyce brutalni. Je tam jen par zmen. Ale je o nejaky ten tisic drazssi a myslim ze bude spolehlivejsi ale tezko rict protoze jsem videl na nasich cestach jen par kousku.
-
Bmw F 650 Gs
-
Pegaso je hodn? podobné F650 ale ne GS.
Viz:
http://www.tipmoto.com/inzerat.php?tid=21849&fid=
a
http://www.tipmoto.com/inzerat.php?tid=28591&fid=
Bavoráci tomu rotaxu sebrali 1 ventil, takže je to 4 ventil, kdežto Aprilia má 5 ventil. BMW modely se vst?ikováním mají skute?n? extrémn? nízkou spot?ebu.
-
tím že tam dali jinou hlavu se ale mechanika motoru moc nezm?nila nebo snad jo? M?l jsem na mysli podobnost mechanickou, ne dizajnovou. :)
-
Tak to jo.....
-
když GS tak jedin? 1200. Už abych ho m?l.... hm, to si ješt? hoooodn? dlouho po?kám :)
-
Godzi, ty seš t?ma kombajnama prost? posedlej. Že by u BMW nic menšího nem?li ??????
-
ur?it? meli, ale já se na to nevejdu. Když stroj, tak aby byl pode mnou prost? vid?t :)
-
godzi: A co rikas na Aprilia ETV 1000 - Caponord treba - http://www.tipmoto.com/inzerat.php?tid=28098&fid= na tohle bych si chtel nastrit zase ja :)
A mam jeste dotaz. Mate nekdo sedlove tasky? A jestli jo jake s tim matre skusenosti?Dik
-
Já jsem brašny na CC používal, sehnal jsem p?kné pevné, co drží tvar a stály 1600,-
Sice jsem chvíli bojoval s uchycením (jen p?ehození p?es sedlo - resp. 1 popruh pod sedlo - nesta?í), pak jsem ud?lal n?jaké provizorium, které je dob?e i dost naložené drželo, ale nebylo to moc vzhledné, když tam nebyly. Ale to cht?lo jen dotáhnout do konce. Jde prost? hlavn? o to uchycení dole na boku, aby se neplandaly a neposouvaly.
-
Capo je v pohod?. Je to už n?co v?tšího, ale zase to není tak neohrabaný jako varadero. Prost? taky super mašina. A hlavn? je to dvouválec a to se cení :)
-
Capo vypadá dost dob?e, vzhledov? i trochu líp než Strom, ale litr je moc - zbyte?n? síly a hlavn? horší manipulace a s ND to bude asi podobné jako s CC.
-
vzhledov? je hez?í to jo, ale pro moje podmínky preferuju lehkou manévrovatelnost, jeliož když chci jezdit po poli a po lesích a loukách, který nám pat?ej, tak bych m?l s capem trochu problém jeliož je to už o mrt? kil težší bajk.
-
vzhledov? je hez?í to jo, ale pro moje podmínky preferuju lehkou manévrovatelnost, jeliož když chci jezdit po poli a po lesích a loukách, který nám pat?ej, tak bych m?l s capem trochu problém jeliož je to už o mrt? kil težší bajk.
No nevim jak moc je Strom vhodny do lehciho terenu, ale s litymi koly je to celkem takovy onaky. To nekde houpne a mas z toho sisku. :). Ne nadarmo ma GS drataky.
-
na gs se dávaj drá?áky jako dopl?oková výbava. Leh?í terém zvlává topol úpln? v pohod? - pol?a?ky, p?íkopy, pole. Zase takovej silni?á? to není neboj :)
-
Aha, tak to jsem nevedel, ze je to priplatkova vybava. Ted na to koukam... Zmatlo me to, ze jsem jeste nevidel velky GS s litakama a je pravda, ze jich jezdi opravdu dost.
-
Nevíte náhodou kde bych mohl sehnat ?eský servisní manuál na Aprilia Pegaso? V n?m?in? nebo v angli?tin? jsem to našel.