Tahle věcička ti nejspíš znásobí volty které produkuje cívka, což má za následek rozdělení té jiskry. Myslím, že při klasickém spalování to moc nepomůže, ale protože Canyon má snahy se občas ulít při startu, mohlo by to pomoct. Druhá otázka je, jak to takhle dopovaná svíčka vydrží, určitě se životnost sníží a ne málo, ovšem o tom výrobce asi pomlčí. Spotřebu ti to podstatně nesníží, BMV má sice svíčky dvě pro lepší spalování, ale ta jeho spotřeba je myslím větší, kamarád ho měl a 3l mu to určitě nebralo
, jinak to byla stříkačka, takže pokud jde o spotřebu, byla by menší i kdyby měl jednu svíčku. Jinak souhlasím s Mikem, kdyby to mělo zásadní pozitivní vliv, už by to bylo v serii a přípravky na "GO" motoru, jsou již míchány u výrobce (teda u těch dražších olejů),ale ne pro to, aby udělaly GO, pokud si to koupíš samostatně, jen změníš poměr toho obsahu oné látky v oleji. Navíc tyhle srandičky fungují na různých principech a některé z nich jsou pro motor sebevražedné, první dojem je sice super, ale životnost jde do háje, zvláště přípravky z teflonem, ty se mají prý nanášet na povrch
, no a když po tom půjdete, dozvíte se, že teflon se dá nanášet pouze na super odmaštěné povrchy a to ještě ve vákuu, takže ten teflon vám jen ucpe kanály
, vše je napsáno na netu, chce to jen hledat