Hele...vykecávání o tom, že je to Cagiva se už asi zdržim, páč tady všichni věděj, co si o tědletěch italskejch čochtadlech myslim. Když nebere v potaz kvalitu atd...tak to jezdí
Jinak hele...výměnou péra a tlumiče získáš prdlajs, maximálněpár mm...Co je ale daleko lepší je výměna přepákování. Je to daleko lacinější a efektivnější. Jestli ta tvoje motorka má už zavěšení "Pro-link" nebo jak se tomu nadává, tak tam stačí vyměnit část, která spojuje pružící a tlumící elementy s úchytem nebo čepem zadní vidlice...Nevim jak to nazvat, ale prostě je to tam...
Tak hledej, ale rozhodně bych se nepouštěl do výměny péra a tlumiče, páč když máš motorku za dvacet papírů, tak todle tě může stát dost podstatnou část...
Jo a k těm převodům...hele nevim, já nikdy takhle slabou motorku neměl...Jako může to jet o trochu rychlejc, ale otázka je, jestli to bude mít sílu do kopečku nebo ve dvou. Jako hele, stará rozeta a kolečko dycky zůstanou, takže je tam můžeš jebnout zpět...Já u mojeho xtčka spíš dělal úpravy opačný, čili víc do síly... páč na lítání po silnici jsou jiný stroje...