Na Godziho V-stromu se mi jezdilo dob?e, jen ta ?ídítka by mohla být o fousek blíž. Ale v tom to je, on je má kv?li své výšce posunuté práv? víc dop?edu, než standardn? jsou.
Tenhle víkend jsem m?l op?t p?j?ené GSR 600 a ujel 700km (takže celkem mám letos na tomhle jednom stroji 1600km, to už není málo), bohovská mašina, skv?lý motor, p?kn? ovladatelná, nízká spot?eba, motor je sametový, v poho bere od 1500 otá?ek, síla ukrutná. Párkrát mi to nedalo a vyto?il 5ku na 10tisíc a ?adil 6ku asi ve 160 a ?ekal, kdyz toho odlítnu. Na to, že je to nahá?, tak je to do 130 docela v poho, ve 150 mají kr?ní svaly problém udržet hlavu a výš je to boj o udržení se na mašin?. Je to krásný, ten zátah, ale t?ch 98k je skoro moc, jsem docela rozumný a držel jsem se zp?t, ale v??ím, že n?jakej mla?as je schopen se na tom zabít d?ív než dostane rozum. Jednou jsem na dálnici tu 5ku vyto?il až na 12 (otá?ky nejvyššího výkonu), práskl tam 6ku juknul na tachá? a už brzdil, protože tam bylo 185! To je fakt o život. Takže super mašina, ale necht?l bych ji, jednak nemám pot?ebu vytá?ení motoru (spíš brumlání ve spodních otá?kách), stále mi nesedí posaz, bolí mne z n?j záda (i když ty by si ?asem asi zvykly), nedá se s ní cestovat, nikde žádné místo a kufr tam nep?jde.
Ješt? snad dopadne svezení na Banditovi, ale to je blíž k tomu XJ a není to vodník, ani st?íka?ka, což bych rad?ji.
No ale jelikož budu mít p?íští týden opraveného peugeota a proto?í se mi panenky, tak se mi šet?ení na novou mašinu, zase posouvá kousek dál.
uf, to jsem se taky n?jak moc rozepsal.