Díky za info...Co se tý?e startu u Canyona,mám p?ipraveno n?kolik experiment? jak by to šlo zlepšit,takže si p?es zimu budu ov??ovat své teorie.Samoz?ejm? dám v?d?t.Gelovku u Canyonu beru spíš jako zálibu Ital? v Hi-Tech v?cech,mimochodem jako t?eba olej do motoru-taky požadují to nej.Používáte olej doporu?ený manuálem?Kde se dá sehnat?
Napis sem sve teorie zlepseni startu. Prosim, prosim podel se s nama. Resim totez a uz mi to pripada jako
nekonecny pribeh.
Ted se to chova tak, ze startnu na cvrnknuti starterem s plnym syticem, ale kdyz se zahreje tak musim
tak o x otacek pridat volnobeh jinak chcipne. Ja menil volnobeznou trysku a ted chci objednavat o 5 vetsi.
Kdyz necham karbec sestelovany poo zahrati tak jsou problemy zase hezky se startem na dalsi den.
Das sytic a kroutis a sytic vypinam a zpet nez chytne. Alchymie. Chci to mit tip, top, jestli to vubec s timhle
italem jde :-)
Tak jsem dostal jiny karbec. Nasadil sesteloval bohatost a zatim se tvari, ze startuje jak ma.
Za studena plny sytic a pak uz pohoda. Jeste jsem nedokoncil dlouhodoby test (dneska zase zkusim startnout).
Podle mne by to melo byt se startem v poho pokud:
- mas dobre sestelovane ventily
- spravne sestelovany karbec
- svicka je OK
- motor se toci jak ma (dobry volnobezka a baterka)
Doplnte nebo zmente poradi pokud myslite, ze to je jinak.