Tak jak to popisuje, že při zahřátém motoru to startuje výrazně hůř, tak bych si tipnul na nějakou formu uchlastávání nebo ventily.
- zkusit snížit bohatost směsi na karburátoru (pro chladnější oblasti a zimu je lepší bohatší směs a může ji tedy mít nastavenu od předchozího majitele nebo prodejce)
- zkusit mírně zvětšit (nepatrně) vůli sacích ventilů
Chybí tu informace, jestli mu to tak dělá pořád (od té doby co to koupil), nebo od doby, co to servisoval (to je ta hromada nových věcí). Dávám sem i to s tím sytičem a jeho vracením.
Its looked (if I good understand) , that by heated engine starts it worse, so I would guess on some form of rich gasoline mixtures or bad distance clearance by valves.
try reduce (lower) to richness mixtures on carburetter (for coolish areas and wintertimes is better richer mixture and that can be adjusted from previous owner or dealer)
- try gently increase (very slightly) to enlarge (greaten) distance clearance by sucking valves – this work is not recomended and try is as the last opportunity. I hope, some other Guys here becomes better ideas than I.
Have your that problem from beginning (since what did you bought it), or its new (after service)? Its usefull to starts hot engine without choke (saturator). Some troubles are also with returns of saturator - (problem is able in wire).
On the section Dokumenty in this page you can download some manuals and service manuals for you type of bike in English. Can also to help.