Výšku hladiny jsem se pokoušel měřit na devítce,ale z toho Italskýho nákresu sem nevyčetl ani nastavení šroubu bohatosti.Ti borci tam napsali:"Minimálně dvě otáčky"...
Holt,Italská techniká má své osobité kouzlo...
Doporučuji buď zkoušet způsobem pokus omyl,popřípadě to svěřit nějakým "Dukaťákům"(ducati servisu).
Jak ty věci zvládáš?Pokud jde o motor,mohu poradit,vrtání nerozhoduje...
Ale u ostatních věcí je to podobné.Zmiňoval jsi množství oleje v tlumičích.Tak moje devítka disponuje USD vidlemi Showa,které mají nejspíš z Husqaren.Mají psaný zdvih 220mm,což je pěkné a na Enduro dostatečné.Fígl je v tom,že dle manuálu má být vevnitř výška hladiny tak,aby zůstalo 130mm vzduchu.Ze školy víme,že kapalina je prakticky nestlačitelná,takže jaký je poté v praxi zdvih takových tlumičů?
Já je v dobré vůli poslechl,a nechal tam tech 130mm.Výsledek byl...šílený.Ano,řízení bylo správně "Italské",ale na naše silnice nepoužitelné.Pracovní zdvih se poté pohyboval kolem 30mm!To byl supersport!Takhle zazdít poctivých 220mm u Endura...