Mám doma jak Canyona tak F650 CS (no není to GSo) ale motor to má naprosto stejnej.
Výkon motoru je u BMW o něco lepší, má 50koníků a prakticky to jede vo dost líp než Canyon.
Spotřeba u BMW se vstřikováním je vo dost nižší než u Canyona, s lehkou rukou 3,5l na 100km, běžně kolem 4, naše maximum 4,5l na 100km.
Mechynický provedení všeho velice dobrý, problémový u F650 se stříkačkou byly čerpadla paliva, ale továrna je řešila nějakýma výměnama a pro konkrétní model F650 je potřeba si to najít na diskusních forech a zkontrolovat, jestli to je vyměněno, u F650 CS je to krásně poznat po sejmutí sedla, čerpadl má jinej kryt.
Sedlo o dost pohodlnější než CC, ABS u některých modelů a já ho mám a je to mooooc faj věcička, pokud tedy nechcete dělat stoppie, pak je ABS jaksi na překážku.
Fabrický vyhřívaný hefty - moooc příjemná věcička a dají se najít na líp vybavenejch modelech.
Problémem jsou značkový servisy v ČR, vesměs motorky vůbec neumí, nebo netuší jakej to máte model, znají jen řadu K a R, navíc na majitele F650 koukaj krz prsty, že socky neobsluhujou. Takže nejépe samodomo.
Skoro všechny šrouby na F650 mají hvězdičku, hvězdičku s kolíčkem uprostřed nebo jinou fajnovost, takže je potřeba se dovybavit nářadím..
Doplňky jsou drahý jak na BMW, tedy dost. Na druhou stranu je opravdu široká paleta dostupných komponent od fabriky a dvorních dodavatelů jako Touratech, Wunderlich atd.
Pocitově při jízdě je to dospělejší mašina, i když porovnání cen novýho CC a nových F650 nedopadne pro BMW moc dobře. U ojetin se situace vyrovnává a je to konkurenceschopná volba oproti CC.
Už jsem tady na foru před lety psal svoje dojmy ze srovnání F650 a CC