Hmmm...Olda to bere moc V-Stromovsky...
Jako bajk je to docela zajímavej. Já jsem si ho projel když jsem študýroval na Zélandu. No projel, cca jen 200 km. Jako motor je takovej docela uškrcenej emisníma normama, já bych ho trochu vís otevřel, ale na takový to hrci prci po Česku to stačí. Jináááč so se posezu týče, tak je to takový malinko překvápko. Myslim si, že pro lidi od 190 cm (já mám asi 197) to bude malinko oříšek, protože plexi toho moc nepobere a přední pseudokapota tam sice je, ale cpe to přímo na hrudník. Něco o málo lepší než cánoj to je, ale chtělo by to trochu vylepšit případným vyšším. Co se pérování týče, tak to není špatný. Na dobrým asfaltu to docela sedí, ale jakmile se najede na trochu větší roletku, nebo trochu výmolovitou cestu, tak je konec. To malinkatý kolečko vypadá hezky na pohled, ale jináč nic. Prostě to má rádo hezkou rovnou asfaltku. Co se zadku týče, tak to by šlo. Člověk zhejčkanej plně štelovatelným nastavením z Varadera, BMW, V-Stromu atd. sice bude chvíli nadávat, jakej tupec to navrhoval. ALe když se při troše dobrý vůle podaří poštelovat, tak je to dobrý (já šel na doraz
)
Oproti Toploj, Varanoj je to taková hračička, takovej mezičlánek mezi kánojí a těma velkejma motorkama. Já bych to nejlíp srovnal se Sejračovou Multisrandou. Do zatáček gut, ale někdy to díky stopořený přední vidlici docela skáče, a to teda nekdy docela fest.
Jako Mico, ty a tvoje kočka Gabča nejste žádný přelostlí lidojedi, tak si myslim, že by se Vám to mohlo líbit. Navíc je to za docela dobrej peníz, tak jako proč ne... Dyzajn je to sice rozporuplnej, ale zase se to prostě líbí nebo ne...Nic mezi, žejo...
Hele nejlíp uděláš, když si to pojedeš někam zkusit a uvidiš sám
Jinak jsem jich pár viděl s kuframa a docela to šlo
Takže rozmejšlej, promejšlej hezky...pomáááálu...a uvidiš