Nazdar Jedno...ty zase nemáš co dělat co...
No, na Hornetu bych se nezabejval sundáváním plastů, jelikož jich tam moc není. Jedno ty bejku jeden, jestli je to ten kousek co jsem viděl u špatase, tak wod toho pracky pryč... Nevim jak v reálu, ale jestli má motorka tolik nalepenejch serepetiček na motoru, tak je to ležák ležáčtější nežli Plzeňskej Prazdroj!!! Jestli to má posunutej doraz o jeden cm, tak je kámo docela dost tudíž to muselo dostat pecku jako kráva. Jestli se na tom teda jako zkusiš projet, taxi hlavně pohlídej ložisko v kruku, jehož správnou funkci poznáš tak, že se ti nebude sekat řízení a nebude to mít vakl. Jinak hele ten válec. Já nevim jak u hornetů, ale u jinejch motorek, který stojej přes zimu za normálních podmínek stojej by neměl mít vliv nějakej delší odstav. Jestli to de na 3 válce, tak to může bejt vadnou svíčkou nebo vadným rozdělovačem a nemluvě o prasklý membráně. Jestli je to vadná membrána, tak je to kámo pálka, jelikož si myslim, že se prodávaj 4 v kuse. Alternativa je taky špatně sežízený podtlaky. Jinak jak psal Boris o házení řidítek nebo co, tak to může mít na svědomí víc vlivů. Špatně sjetá guma, blbě vyvážený kolo, nebo v háji již zmiňované ložisko krku. Jako mezi náma, Hornet je hroznej držák, vydrží toho víc nežli gdejakej fazer apod. Dílů je na to mraky, ale hele, dávej bacha aby sis zase nesral do bot, jako s těma předešlejma jebkama. Nevim co mě ještě napadá. Jo a s tím SJM, to není až zase tak pravda, jestli je stroj psanej na jednoho člověka a jsou oddání až od data registrace, tak je to ve vlastnictví týpka. Jo a taky, pokud vim, tak každá ženská je ráda, když jde mašina z baráku...
Jo hele...ještě, omrky si těstnost vidlic a zadního odpružení, první ročníky hornetu s tím měli trošičku trable. Zadní péro je krásně dostupná. Řetězovku si omrkni taky, ale to jsou spotřební věci. Ještě mě napadá převodovka. Neměla by mít žádnej vakl. To jestli ho má poznáš tak, že nejlepe na jedničku nebo dvojku to trochu roztočíš (bacha abys nehodil záda) a potom malinko ubereš, takhle to uděláš párkrát a když se tam nebude něco kroutit, nebo nějako v tom rachtat, tak by to mělo bejt v cajku. Jinak hele, neděs se toho, že při přeřazování z jedničky na dvojku v tom trochu lupne, to je klasika...
Hele kam si pro to jedeš?