Takže pro B?é?u a ostatní, co to zajímá. Jdu na to.
Sundání a nasazení heft? za pomoci mýdlové vody tu n?kdo poradil a je to super, díky mu za to!
Já mám závaží?ka, takže jsem je cht?l zachovat, akorát jsem v t?ch nových heftech musel ud?lat díry, aby tam šly str?it. U plynu od?íznout víc, aby se to p?kn? to?ilo. Možná jsem to neod?ízl úpln? elegantn?, ale není to vid?t. Polohu, hlavn? u plynu, jsem zvolil takovou, aby kablík šel v míst?, kde bude nejmén? p?ekážet a to od volnob?hu po plný. Kablíky jsem p?iheftoval stahovacími pásky k ostatním kabel?m, u plynu s v?tším pr?hybem.
P?epína? jsem chvíli promýšlel (není nejmenší), ale jelikož prostor hrazdy už mám obsazený, nakonec jsem ho s trochou trp?livosti chytil úpln? vpravo do toho kousku, než za?íná hrazda.
Konektory jsem propojil, zatáhl do smrš?ova?ky a p?ipáskoval k lanovod?m. Byla to ale dost velká a nevzhledná a p?ekážející "bakule", tak jsem to za pár dní všechno osk?ípal od konektor? a sletoval napevno a hezky zasmrštil. Kabely jsem nezkracoval jsou nasoukaný do tý prost?ední škvíry pod prost?ední plastový kryt nádrže.
P?ívodní kabely jsem škvírou mezi nádržemi protáhl pod sedlo a tady po stran? rámu až k baterce. Má to pojistku na p?ívodu, tak jsem to v první fázi chytil p?ímo na baterku. Pravda ale je, že kdyby n?kdo p?išel k mašin? a zapnul mi to, tak baterku vytlu?e. Po pár dnech jsem tedy sehnal malé 12V relé, zad?lal ho do krabi?ky a smrš?ovky a + k napájení heft? vzal p?es n?j. Relé i pojistka se krásn? vešly do škvíry za baterku.
Chvilku jsem hledal kde vzít spínání a nakonec jsem použil to, co už taky n?kdo psal a p?ivedl jsem kablík od +12V na pravém benzinovém ventilu. P?išlo mi to njjednodušší.
Tak to je snad všechno, jestli je to n?kde nesrozumitelné, snad pomohou fotky, i když mi ten fo?ák n?jak ost?il jinam, než m?l.
PS: fotky tam nemohu dostat, poprosím Sejra, a? je tam vloží.