Autor Téma: Suzuki DL 650 V strom  (Přečteno 19841 krát)

0 uživatelů a 4 Hostů prohlíží toto téma.

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Suzuki DL 650 V strom
« kdy: Neděle, 28/05/2006, 23:21 »
V?era jsem m?l možnost otestovat tuto mašinu. Byl jsem pln o?ekávání, protože jsem o tom všude slyšel jen to nejlepší. Nechci to tu n?jak han?t, ale zas taková bomba, jak se o tom všude mluví a píše to není. Co se tý?e pohodlí sezení a svižnosti jízdy, tak to je velmi dobré. Plexi mi svojí výškou nevyhovovalo, ale to se dá výškov? štelovat, takže taky v pohod?. Co se mi na tom nelíbilo, to byl mdlý zvuk výfuku a dost m?kké  p?ední vidle. Krom? toho bych ?ekl, že zadní partie motocyklu jsou na pohled dost nijaké. Evidentn? by to cht?lo dva výfuky  to z estetického hlediska a n?jak pokrátit ten zadní blatník. Ten záme?ek na tom blatníku bych také nevid?l jako ideální. Co m? ovšem nemile p?ekvapilo je kvalita laku, nep?elakované samolepky a kvalita plexi. Jedno umytí a je to na tom sakra znát a to by snad nem?lo. Kdyby byly takto "kvalitní" plexi na helmách, tak je m?žeme m?nit tak po týdnu. Zkrátka jsem m?l škuby do toho ješt? letos jít, ale te? vím, že ur?it? ne. Podotýkám, že je to m?j osobní názor, kterým rozhodn? nechci kazit radost z mašiny t?m, kte?í jí mají, nebo o ní uvažují. Navíc nechci tvrdit, že je Canyon to nejlepší.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #1 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 07:31 »
Tak jelikož jsem možná ten ?ekatel na tenhle stroj, tak n?co málo už k n?mu mohu ?íct. Výhrady k vzhledu mám také (p?esn? stejné: zadní partie, blatník, absence druhého výfuku, na "?umák" si musí ?lov?k zvyknout, ale už se mi líbí), po té stránce je CC ur?it? hez?í. K plexi a laku moc ?íct nemohu, s tím zatím zkušenost nemám. Zatím jsem se na ní svezl asi 20km a delší projíž?ka mne te? brzo snad ?eká, ale zatím jsem byl s jízdními vlastnostmi spokojený. Pohodlný posaz, dost odkládacího prostoru, ovladatelnost, slušný zátah, vysoká cestovní rychlost, p?íjemný decentní zvuk - to pln? odpovídá mojí p?edstav? pohodového cestování (nezapome?te, že jsem trochu vyšší v?ková skupina).
Taky n?kolik test?, které jsem prostudoval a vyhlášení "Králem Alp" ve velké konkurenci mašin, mne p?esv?d?uje, že i s výhradami je to ta pravá.
Ale ješt? po?kám na pocity z té delší projíž?ky, tohle vše je jen vy?tené, ?i okoukané. Fakt ale je, že jsem m?l možnost se te? projet na více strojích (i dost jiných t?íd a kubatur), každá m?la n?jaké plusy, ale vždy n?co zásadního, pro? bych si ji nepo?ídil.
Na V-stromu jsem zatím nic takového nenašel.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #2 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 08:42 »
koukám, tady se m? n?kdo snaží dostat :) ne vážn?. O tom zadku s tebou souhlasím, jeden lauf by to cht?lo, ale musíš si uv?domit, že to je motorka, která stojí pod dv? st? papouch?. K tomu zvuku asi tohle, jelikož je to dvouválec, tak musí bejt dob?e utlumenej. Myslim, že není problém, tak dát n?jakej la?ák. Pochybuju, že je n?jakej dvouválec slyšet víc, jelikož to musí spl?ovat n?jaký normy, takže v tomhle bych problém nevid?l. Jak už jsi napsal, tak se dá plexi výškov? upravovat. Nevím jaký jsi postavy, ale já, kterej mám skoro dva metry, nemám v?bec problémy. Mám ho v tý prost?ední poloze a nemám žádný problémy s turbulencema. Co se motoru tý?e, tak nemám problémy se i ve dvou držet Hornetu 6 o Banditech a CBF ani nemluvím. N?jaký XJ?ka jsou taky plonkový. Nevím jakej set-up m?la p?ední vidle, na tom kousku, co jsi testoval, ale v p?ípad?, že se ti zdá m?kká, tak si ji m?žeš utáhnou. Já jezdím na ?ekn?me st?edn? hodn? tvrdý nastavení ( dv? ?ártky k úplnýmu p?itvrzení ) a ani na okruhu v Ho?icích jsem s n?jakým nadm?rným potáp?ní nem?l problém. Když jsem nad?lil FZ6 5 sekund na kolo, tak na m? koukal jako tele na trolejbus a nemohl m? uv??it, že to jen 650. Jo a k t?m samolepkám. Ukaž mi n?jakou motorku, za podobý prachy, která je má pod lakem. V naší band? jezdí skoro všechno NSR po?ínaje a BMW 1100 RS kon?e a pod lakem je nemá ani to báwo, tak porovnávej porovnatelný :)
No a hele, já už jsem jel na hodn? motorkách, krom? t?ch hooodn? exklusivních zna?ek a m?žu ti ?íct, že bych nem?nil, za ty prachy je to bomba a to ?íkám zcela nezaujat?.
Zadní blatním možná dlouhej je, ale vem si to z tý druhý strany. Když na v?tšin? motorek jedeš v dešti, tak máš zašpin?ný záda, na topolu ne. Takže si to p?eber.
Tohle je pouze reakce ?lov?ka, kterej má na V-stromu najeto 4000 km. Takže asi tak.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #3 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 12:10 »
Dobra diskuze. Vzdy jde o to, co clovek po masine chce. Treba v testu v Supermoto 06/2005 k sobe poskladali Yamahu XT660, BMW F650, Aprilia Pegaso, Honda Transalp, Suzuki DL 650 V-Strom, Ducati Multistrada 620.
Celkem zajimavy testik, ale tezko hledali viteze. Nakonec zadny nebyl :-). Mohu kdyztak scannout a poslat pokud bude nekdo chtit.
Vse ma sve pro a proti, jak uz tady nekdo psal. Ja muzu srovnavat Ducati MTS 620 a Suzuki V-Strom 650 pac jsem je videl na vlastni kukadla a neco malo o nich cetl. Pro cestovani je urcite lepsi Strom. Polozil jsem si otazku co ma oproti Multistrade? Takze Vice ulozneho prostoru, lepsi ochrana pred vetrem, vetsi nadrz tim padem i vetsi dojezd, stavitelny stitek, palivomer, kultivovanejsi chod motoru, stavitelne tlumice. To vse chybi na MTS, ale me ne :). Takze po teto strance je V-Strom lepsi.
Na MTS toho moc nenajdete, takze nemam moc o cem mluvit :-).
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #4 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 12:46 »
Jakakol?iv honda ma nalepky pod lakem napriklad.A jinak se teto diskuze nebu¨du zucastnovat.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #5 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 12:52 »
Tak s tema nalepkama u Hondy bych si nebyl tak jistej.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #6 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 13:11 »
já už teprve ne!!! Kámoš si loni koupil T-alpa a pod lakem tam není nic. Tak nevim no. Ale podle m? ned?laj motorku motorkou n?jaký nálepky. Nebo snad jo?
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #7 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 13:18 »
No já m?l zatím možnost projet se "jen" na litrovém stromu a pom?rn? dost se mi to zalíbilo. Nejd?ív jsem m?l trochu vítr z té velikosti, ale vzáp?tí jsem zjistil, že to ovladatelnosti v?bec neubírá. Od té doby p?emýšlím o 650. A co se tý?e porovnání designu canyonu a stromu musím konstatovat, že v roce 2003, když jsem ho kupoval, mi canyon p?ipadal nejkrásn?jší, ale dneska už mi t?eba vedle stromu p?ipadá jak d?tská hra?ka :-)
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #8 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 13:35 »
Myslím, že jakákoli polemika, co je lepší musí vždycky dopadnout nerozhodn?!
Je to opravdu o tom, na co je jeden každý zvyklý a co od mašiny ?eká.
Já jsem m?l možnost V-strom vyzkoušet také, ale protože dávám p?ednost více než ostatním v?cem, klidnému a pružnému chodu motoru,vždycky to u mne vyhraje, ?ty?válcový motor. Nestavím proto tolik na ostatních vlastnostech a up?ednost?uji toto.
Pokud n?kdo zkusil takový ?ty?válec o výkonu alespo? 80-100 koní, zjistil z úžasem, že se na poslední rychlostní stupe? dá jet již asi od 50 km/hod až do maximálky (asi 200). To bohužel žádný 2 válec nezvládne. A? je to topol, nebo cokoliv jiného. A tak n?kdo staví na posezu, jiný t?eba na tuhosti (ur?itá minimální tuhost musí být vždy) rámu a n?kdo zase preferuje to co já. Takže chválit nebo han?t myslím nejde. Vždy se najdou jezdci, kterým práv? ten ?i onen model bude sed?t nadevše.
Já sám jsem taky vyšel z Canyona, a p?esednutí na 4 válcový cesták byl trochu šok. Jenže postupem ?asu (a sta?ilo p?l sezony) jsem p?išel na chu? ?ty?válc?m natolik, že už bych nem?nil. Snad jedin? pokud n?kdo za?ne vyráb?t 4 válcové enduro!!! Což asi nehrozí.
A všechno je jinak... Mik.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #9 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 15:15 »
Souhlasím s Mikem. Akorát s tím rozdílem, že topol bere na šestku asi od 60, což je da? za to, že má o dost delší rychlosti nežli 4válec. Kdyby m?l rychlosti poskládaný jako 4 válce t?sn? za sebe, nebyl by to problém.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #10 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 19:23 »
to Godzi: nebylo to namí?eno proti tob? ani proti nikomu jinému, byl to pouze m?j osobní názor. podotýkám, že jsem o DL 650 vážn? uvažoval. Po stránce pohodlí a jízdy jako takové se mu rozhodn? nedá nic vytknout, protože jsem mr?avej, tak jsem musel štítek p?estav?t a turbulence už zmizely. Je fakt,že stále zápasím s myšlenkou, jestli do DL 650 jít, ?i nejít. Pro hovo?í jízda a pohodlí, proti design zadní ?ásti motorky. Jsem z toho rozpolcenej a tak za?ínám uvažovat i o DL 1000. S tím snad budu mít možnost se svézt p?íští týden. Snad pak budu moud?ejší. Co se tý?e t?ch nálepek, tak máš pravdu, že nálepky nejezdí a hodn? motorek je také nemá pod lakem, protože neustálé snižování náklad? tla?í výrobce k takovým " kompromis?m". S tím už bych se n?jak snad srovnal. Takž jak ?íkám, nebylo to myšleno ve zlém, byly to jen ?erstvé dojmy z jízdy.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #11 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 19:52 »
Hele v pohod?, já si nikdy nic neberu osobn?. To že jsem napsal že se m? nekdo snaží dostat jsem myslel se srandy, proto tam je :)
Máš recht v tom že tam ten jeden lauf prost? schází, ale to není zase tak smrtelná vada. Ber to zase z tý druhý stránky - super p?ístup ke kolu a k ráfku, kdy ho ?istíš. Litrovej je sice dobrej, ale není tak ovladatelnej a myslim si, že se jeho o n?co lepší dynamika, která se stejn? projeví v rychlostech nad 160 není na naše podmínky moc pot?eba. Já jezdím po takovejch rozmlácenejch cestách a pol?a?kách a 650 je tak akorát. Je to nejovladateln?jší motorka na který jsem jel. Teda krom motard?, ale na tom ti po sto kilákách upadne prdel. I když na druhou stranu se na tom jako na motardu jezdit taky dá - už to mám docela v ruce. Zkus litr a uvidíš že mám recht. M? taky p?esv?d?ovali o litru, ale sám p. Pavelka (dýler Suzuky v DK n L) mi ?ikal, že kdyby si m?l vybrat, tak bere 650. A m?l recht. T?ch skoro 20 kg je už docela v tý obratnosti znát.
Takže asi tak. ¨
Po?kejte co napíše Olda, dneska m? mašinu prohán?l a moc se mu z ní nect?lo :)
Jo a jiná?, dneska jsem si dal první letošní jahodu z naší zahrádky - léto se blíží :)
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #12 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 19:53 »
Tak mám za sebou ?erstvých 50 km na V-stromu po klikatých silni?kách a i dlouhých rovinách. S designem zadku jsem se již srovnal, ono se všechno ?lov?ku postupn? zalíbí. Motor má klidný a kultivovaný chod, tém?? bez vibrací a na 6ku se dá jet i t?ch 50, jen holt pak ?lov?k nezatáhne a nezrychlí na 120 (ale to by tam nemusela bejt p?evodovka).
Se štítkem bude pot?eba experimentovat, ale ochrana v poho, ?íkal jsem si jedu pohodovou cestovní rychlost, jen takovou brnka?ku 6000 na 6ku a koukám je tam 130, ?lov?k to ani nepost?ehne. Takže úpln? pohodových 90-100 na CC je tady 120.
M?l jsem obavy z ovladatelnosti, ale na to, jak je to dlouhá mašina (a tedy stabilní ve vysokých rychlostech), tak se úžasn? ochotn? a lehce pokládá do zatá?ek - líp jak CC, ?ekl bych stejn? jako GSR 600, na které jsem najel 890km za 3denní víkend.
Pravda p?i v?tší rychlosti je zvuk už mén? výrazný, jen takové ševelení, ale je to p?esn? to, co vyhovuje mému stylu jízdy.
Takže v poho do m?sta a na cesty do práce, do serpentin, ale i na velmi dlouhé cesty.
DL 1000 bude t?žší, proto možná trochu víc neohrabaný a tu v?tší sílu ?lov?k pozná asi spíš v oblasti vyšších rychlostí, tam kde už v?tšinou nejezdíme. 650 jede bez problém? 150-160, ale tak rychle už bych b?žn? jezdit necht?l (chvilku jsem jel bez problém? 175, ale už jsem se moc bál).
Zátah má úpln? v pohod? a dost razantní už tak od 3500-4000, ?lov?k za ni m?že klidn? vzít, ale nemusí se tolik kontrolovat, jako t?eba musel u 98k GSR. Tam jsem se bál, že m? to urve ruce. Prost? pro m?j d?dkovsky zábavno cestovní styl p?esn? to pravý.
Tak to se s designem a samolepkama bez laku klidn? srovnám a až na ni budu mít, tak si ji po?ídím.
Ale je to p?esn? tak, jak píšete - každému vyhovuje n?co jiného. Ale pokud má n?kdo podobný styl jízdy a pot?eby jako já, tak pro p?echod z CC to op?t považuji za ideál, jelikož jde ?lov?k do opravdu velké motorky (rám je stejný jako DL1000), ale v?bec se jí nemusí bát.
Jo a p?ední brzdy byly na m? dostate?n? ostrý, zadní tup?jší, ale alespo? se mi to hned neutrhne na št?rku. Tímto krátkým testem jsem spokojen, ješt? n?kdy zkusím, jak se chová p?i jízd? ve 2.
howgh, už mluvím moc dlouho.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #13 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 19:56 »
no Oldo, jen jsem to dopsal já, tak si to ty poslal. Holt telepatie co :)
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Suzuki DL 650 V strom
« Odpověď #14 kdy: Pondělí, 29/05/2006, 20:15 »
Možná se n?komu bude zdát, že V-stroma p?íliš vychvalujem, ale když jsem p?emýšlel co dál, tak jsem toho spoustu proštudoval a prošel, nasbíral i zkušenosti lidí jiných (m?j dealer Suzuki, který byl na V-stromu v Chorvatsku a zp?t, ?íkal p?esn? to samé, co Pavelka - a myslím, že to nemají v popisu práce) a pár r?zných stroj? se mi poda?ilo už vyzkoušet.
Je pravda, že 4válec u GSRka m?l o n?co sametov?jší chod a p?kný zvuk na volnob?h a krásný zátah odspodu, ale vyto?enej nad 6000 už se mi nelíbil, je?el a pocitov? bych ?adil a on má p?itom to?it p?es 12tisíc. Prost? pocitov? mi bylo motoru líto a zvukov? se mi nelíbil. Ale n?komu se ta vyto?ená "pila" m?že líbit. Takže já mít 4válec tak ho po?ád jezdím podto?enej ve spodku.
To Paolo: študuj a budeš-li mít možnost se svézt na více strojích, tak to využij a pak si to sám pro sebe porovnej. Leckteré zápory ti t?eba p?estanou vadit, protože každá mašina má n?jaké. Jde o to najít takovou, kde nebude ani jeden zápor, kv?li kterému by sis tu mašinu nepo?ídil v?bec. A vše na ?em jsem jel m?lo postupn? n?který z t?chto zápor?, kv?li kterým bych mašinu necht?l:
nepohodlný posaz
absence ochrany p?ed náporem v?tru, nebo špatná (velké turbulence bez možnosti zm?ny)
málo úložného prostoru
vysoké otá?ky motoru
p?ílišné vibrace
špatná ovladatelnost
n?jaký nep?ekonatelný designový detail
vysoká hmotnost ?i cena

ideální nebude žádná, chce to najít pro sebe vhodný kompromis. Je to jako se ženskejma, i když ty se dokážou ?asem rapidn? prom?nit - v?tšinou k horšímu.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L