To MIK: ty otá?ky nejsou o zvyku, já prost? pat?ím mezi ty, kterým se nelíbí vysoké otá?ky, mám to ov??ené jak v mnohých autech, tak u mnoha motor? modelá?ských. A myslím si, že 890km už není zase tak málo, aby ?lov?k n?co poznal.
To PAO: já m?l na té GSR už p?i 130 pocit, že m? to serve, 160 jsem jel chvilku a nestálo to za nic. Pravda ale je, že na ní sice byl stálý tlak, ale v?bec žádné turbulence, než na jiných se štítkem, kde u n?kterých to bylo tak otravné, že už jsem se t?šil, až z ní zase slezu a vrátím se na GSR. Se štítkama je to složit?jší, musí být dob?e nastavené, jinak jsou turbulence nep?íjemné. Stavitelnost je dobrá (lepší než štítek napevno), ale je pot?eba laborovat a zkoušet. U V-stroma bych asi musel bu? ješt? výš,nebo naopak níž. Turbulence tam byly, ale až nad 120 a nebyly vyložen? nep?íjemné.
Jsem zv?dav, jaké budeš mít pocity z DL1000, ale to že máš blízko k Suzuki je taky podstatné (jsem na tom trochu podobn?) a není to jen o cen? (ušet?it 10litr? není pot?eba za každou cenu), ale spíš o pozd?jším p?ístupu dealera k problém?m atd.