Ja by som sa tej Ukrajiny nebál, a ani toho Canyona. Pred dvoma d?ami som sa vrátil z rajdu = Ukrajina, Moldavsko, Rumunsko, Ma?arsko celkovo cca 3500km za 11dní a to sme ešte absolvovali brutálnu cestu medzi Kolo?avou a Komsomo?skom na Zakarpatí v Ukrajine, kde sme cca 15km úsek prechádzali cca 5hod a cca 2km sme išli po koryte horského potoka, kde boli balvany ako menší stôl, ak by bol záujem môžem posla? fotky. Samozrejme, že som to absolvoval na Canyone 500/99, km cca 36 000. Canyon je jednoduchý a ak dbám o údržbu a ob?as dám dole aj veká motora a mrknem sa na spojku a pod. skontrolujem dotiahnutie ukostrovacích káblov na CDI a Reglere tak by nemal by? problém. Keby sa aj pokazil štartér, príp. volnobežka tak vždy sa to dá roztla?i? (síce sám to asi neroztla?íš). Ja som na Canyone prejazdil 15 štátov, cez Alpy, Bosnu, a at? a nikdy som s ním nemal ani najmenší problém. Volnobežku mám pôvodnú, moto mám od nova a pred jazdou na Ukrajinu som štart. mech. preventívne prehliadol a je úplne v pohode, akurát komutátor na štartéry už vykazuje znaky opotrebenia. Apropó štartovanie - ke? vidím, resp. po?ujem ako to niektorým kolegom na CC zle štartuje a po?ujem totálne rany pri štartovaní, tak sa ne?udujem, že s vo?nobežkami je problém, treba ma? dobre nastavený karburátor, hlavne vo?nobežnú zmes a moto musí chyti? bez pridania plynu, jedine ak je motor rozžhavený, tak vtedy treba oto?i? rukovä?ou plynu max o 10st.. Pri takomto štartovaní nevznikajú rázy a vo?nobežka nemá problém. Sory, trochu som sa rozpísal....